Chatka z Piernika.

O idealnym przepisie na ciasto piernikowe i lukier pisałam TUTAJ przed świętami. 
Dziś pokażę Wam Chatkę z Piernika.








Zapraszam serdecznie na moją stronę! www.bialydesign.pl BIAŁY DESIGN AGENCJA ŚLUBNA

W ofercie mojej firmy jest: fotobudka, ledowy napis LOVE, aparaty Instax Mini, dekoracje ślubne, florystyka ślubna, a także kompleksowa organizacja i koordynacja ślubu i wesela. Wrocław i Dolny Śląsk, ale dla ciekawego projektu dojadę na drugi koniec Polski, a nawet i świata :).


Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i szampańskiej zabawy w sylwestrową noc. Jestem w Karkonoszach, ale niestety śniegu jeszcze nie widziałam. Ale to nie przeszkadza doskonale się bawić. Pozdrawiam Cię serdecznie, Krys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniegu w tym roku jak na lekarstwo :) Mam nadzieję, że dobrze się Pani bawiła! Pozdrawiam serdecznie i Szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  2. Świetny domek z piernika! pamietam dostałam kiedyś tort na urodziny w kształcie domku!:)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może powinnaś pomyśleć nad budownictwem? Bo dobrze Tobie wychodzą domki :D ;)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Budownictwo może nie, ale Architektura Wnętrz jak najbardziej ;). Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty