Kasza manna na śniadanie.

Bonjour! W dzieciństwie bardzo nie lubiłam przedszkolnych śniadań. Bardzo możliwe, że gdybym dostawała je podane tak, jak na zdjęciu niżej to byłoby zupełnie inaczej... :)


Co było Waszym największym, kulinarnym koszmarem w dzieciństwie? Jeśli o mnie chodzi, to nie lubiłam zup mlecznych i parówek (zostało mi to do dziś). Nie znosiłam też kaszy manny, którą teraz... uwielbiam. Pyszny deser, dobry pomysł na śniadanie i uwaga - danie dietetyczne. Najlepiej smakuje z cynamonem, cukrem i sokiem malinowym. Czas przygotowania to 15 minut. Podaję bajecznie prosty przepis: 


Składniki na cztery porcje:
1 litr mleka
10 czubatych łyżek kaszy mannej
szczypta soli
1 łyżka cukru
cynamon, cukier i sok malinowy do smaku (wedle uznania, ja lubię bardzo słodkie)




Dobrym pomysłem na drugie śniadanie jest kawałek ciasta drożdżowego. Najlepsze ciasto drożdżowe robi moja babcia, jeśli kiedyś zrobię to ciasto to na pewno według Jej przepisu. Obiecuję, że go dodam, na razie nacieszcie oczy tym pięknym obrazkiem z internetu.


Komentarze

Popularne posty