Kartka urodzinowa, motyw Fashion.

Jeśli chcesz samodzielnie zrobić ładną kartkę urodzinową dla kogoś, kto kocha modę - koniecznie skorzystaj z mojego pomysłu! Tę kartkę zrobiłam dla mojej najlepszej przyjaciółki.


Najpierw potrzebny jest Ci ciekawy pomysł - inspiracja! W internecie jest bardzo dużo pięknych muffinków dekorowanych masą cukrową, większość dobrych pomysłów pokażę Wam na facebook'u, na fanpage'u bloga. Do ostatniej kartki wykorzystałam te babeczki - 



Gdy znajdziesz już swoją inspirację, koniecznie narysuj sobie projekt kartki. Będzie Ci dużo łatwiej wyciąć wszystkie elementy, gdy będziesz trzymać się planu. 


Teraz przygotuj blok rysunkowy z kolorem różowym, czarnym, żółtym oraz magenta, z nich wytniesz małe elementy. Z bloku technicznego wybierz kartkę w kolorze kremowym, zagnij ją na pół. Do tego przygotuj dwa długopisy żelowe - czarny i złoty. Do mojej kartki potrzebujesz jeszcze wstążeczkę - falbankę, którą przykleisz po dwóch przeciwległych stronach mocnym klejem.


Na różowej kartce narysuj trzy kółka, (możesz odrysować je od szklanki). Następnie narysuj małe serduszko na kolorze żółtym, magentową spódniczkę i czarną górę sukienki. Wytnij wszystkie elementy po obrysie. 


Gdy nakleisz wszystkie elementy, narysuj czarnym długopisem kropeczki i kokardkę, tak jak na zdjęciu niżej. Z czarnej kartki wytnij dwa wąskie paski i naklej po obu stronach kartki. Od spodu naklej dwie wstążki - falbanki. W lewym, górnym rogu naklej małą kokardkę, którą zrobisz z czarnej wstążeczki.



Tak kartka wygląda w całości :)


Kartka będzie miłym dodatkiem do urodzinowego prezentu dla każdej wielbicielki mody.



Nie zapominajcie o detalach, to one dodają "smaku" każdej kartce. Tym razem nakleiłam malutką sówkę w środku kartki - w lewym, dolnym rogu. Nad naklejką napisałam życzenia.


Kiedyś bardzo lubiłam słuchać piosenki Ani Dąbrowskiej, później zmienił mi się gust muzyczny. Ostatnio zaczęłam wracać do Jej starych piosenek, uwielbiam też nową, którą Wam tu wklejam. Piosenki Ani są nostalgiczne, wzruszające, mądre, magiczne. Polecam :)


A to urodziny Asi Papi spędzone na dachu jednego z piękniejszych budynków Wrocławia. 
Na zdjęciu troje najlepszych kumpli, od lewej: ja (Gosza), Paweł (Pasza), Asia (Papisza). 





Komentarze

  1. Małgosiu, jest Pani niezwykle uzdolnioną osobą. Bardzo lubię zaglądać tutaj. A z tej kartki przyjaciółka z pewnością bardzo się ucieszy. Serdecznie pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz zajrzałam tutaj (mówłam, że lubię) i obejrzałam zdjęcia. Ale czad na tym dachu Monopolu. Świetne. Krys

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam za chęci i wykonanie :) Bardzo sympatyczny gest w pięknej oprawie.
    Pozdrawiam Serdecznie
    KS

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty