Powroty...

Witajcie po długiej przerwie!

Ogłaszam, że pięknie obroniłam się na studiach i zdobyłam wyższe wykształcenie. Już niedługo dodam przepis na pyszną tartę! 




Na razie zajęłam się porządkami w domu, myciem auta, pieczeniem, gotowaniem i spotkaniami z przyjaciółmi. Przez całe wakacje nie muszę się uczyć, całe szczęście, że będę pracować, bo chyba już nie umiem mieć "za dużo wolnego czasu". Siedzenie w domu i marnowanie czasu strasznie mnie męczy, więc mam nadzieję, że stworzę dużo pięknych dekoracji, kartek i pudełek. Będę się z Wami dzielić pomysłami na bieżąco, więc zaglądajcie. 



W czerwcu najlepiej smakują mi truskawki! A Wam? Najlepszy jest oczywiście koktajl z truskawek.





W lipcu zostałam Mamą Chrzestną. Jest mi niezmiernie miło, że rodzice Maluszka chcą stawiać mnie za wzór do naśladowania. Mam nadzieję, że dam radę i będę dobrą Ciocią. Tu mój Kochany Chrześniak - Filipek. 


Pod spodem kartka, którą zrobiłam na Chrzciny. 



Komentarze

  1. Witaj Gosiu po długiej przerwie. GRATULUJĘ! :)))Teraz czekamy na Twoje piękne prace i pyszne desery. Pozdrawiam serdecznie, Krys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie mam czas żeby zajrzeć na Pani blog! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty