Sałatka meksykańska.

Sałatka meksykańska jest szybka i prosta. Niestety muszę Was zmartwić - nie pochodzi z Meksyku, sama ją wymyśliłam. Ta nazwa najbardziej mi pasuje kolorystycznie ;). Sałatkę wymyśliłam dawno temu gdy odwiedzili mnie niezapowiedziani goście. Od razu powiem - kocham ZAPOWIEDZIANYCH gości, wtedy mam czas żeby posprzątać, ładnie się ubrać i przygotować coś pysznego do jedzonka. Niezapowiedziani goście z reguły wprawiają mnie w zakłopotanie, najczęściej wpadają jak ja mam zaplanowane tysiąc rzeczy. Zazwyczaj przychodzą gdy jestem z kimś umówiona, muszę wyjść, gdy jestem w trakcie wielkich porządków, zawsze w dresie, niepomalowana, nieuczesana albo w ogóle nie ma mnie w domu, bo jestem na uczelni czy w pracy. Dlatego apeluję - chcesz zjeść ciacho to zadzwoń i się umów jak człowiek, inaczej dostaniesz "śmieciową" sałatkę. Sałatka meksykańska wbrew pozorom jest bardzo smaczna i często do niej wracam. Składniki to zmieszane wszystko co wtedy akurat miałam w szafce ;). Dzielę się z Wami moim autorskim przepisem, życzę smacznego i wielu miłych, zapowiedzianych gości w Waszych domach!

Składniki:

  • kasza kuskus (ja sypię i zalewam "na oko")
  • czerwona papryka konserwowa (słoik)
  • zielone oliwki (dużo)
  • puszka kukurydzy
  • czerwona fasola
  • przyprawy do smaku

Kaszę zalej wodą, podaj przyprawy. Gotową przesyp do miski. Dodaj pozostałe składniki, wymieszaj. GOTOWE i banalnie proste (+smaczne!).


Komentarze

  1. No cóż, mogę napisać krótko: PYSZNIE, ZDROWO I KOLOROWO :) Nie pozostaje nic innego, jak tylko zabrać się za zrobienie takiej sałatki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty