Gingerbread, czyli jak zrobić piękne pierniczki.

Boże Narodzenie było ponad dwa miesiące temu, ale zawsze gdy za oknem szaro, smutno i deszcz - oglądam stare zdjęcia :). Za godzinę mam biopsję guza tarczycy, a możecie mi wierzyć, wbijanie igły w szyję nie należy do najprzyjemniejszych rzeczy... Z drugiej strony nie jest takie złe, biopsję miałam robioną już cztery razy i nadal żyję i mam się świetnie. Biopsja to taki "odroczony wyrok", za każdym razem boisz się, że możesz mieć raka. Muszę jednak przyznać, że nic nie równa się z momentem, gdy kolejny raz słyszysz, że guz jest łagodny i nic Ci nie grozi. Naprawdę można docenić fakt, że życie jest piękne! :) Wiosna kalendarzowa zaczyna się 21 marca  i bardzo dobrze - na piękne tulipany i żonkile czekam od dawna. Przepis na pierniczki podam Wam w grudniu, wszystko w swoim czasie. Zapraszam Was serdecznie przed Bożym Narodzeniem, tym czasem zobaczcie moje pierniczkowe dekoracje. Miłej zabawy!















Pod tym linkiem znajdziecie przepis na świąteczne ciasteczka - LINK :) 

Zapraszam też na fanpage na facebook'u, znajdziecie tam wiele świątecznych podpowiedzi - https://www.facebook.com/HandmadeByGoszaDesign?ref=hl

Komentarze

Popularne posty