Herbatki - ciasteczka z czekoladą.

Poznajcie proszę mój ulubiony wzór ciasteczek kruchych - czekoladowe herbatki! 




Jeśli szukacie deseru, który będzie piękny i niebanalny, serdecznie polecam ten wzór - kruche ciasteczka w kształcie torebek herbaty. Przepis na kruche ciasto znajdziecie TUTAJ :)


Jedyną różnicą jest ta, że te ciasta wycinacie ładnie po obrysie. Najpierw musicie wyciąć sobie szablon na kartce i wyciąć nożem na cieście. Pamiętajcie żeby w każdym ciasteczku zrobić małą dziurkę wykałaczką (potem przeciągniecie tam sznurek). Gdy ciastka się upieką i wystygną, rozpuszczamy czekoladę i maczamy w niej nasze ciasteczka. 






Gdy nasze ciasteczka będą gotowe, przygotuj sznureczki i wydrukuj etykietki herbat. Pamiętaj, że wzory musisz wydrukować podwójnie - tył i przód. Sznureczek (lub mulinę) przeciągasz przez dziurkę w ciastku, następnie wkładasz go między dwie etykietki i sklejasz zwykłym klejem biurowym.

Mam nadzieję, że podobają Wam się moje zdjęcia. Zachęcam Was do twórczej pracy, te ciasteczka są piękne, efektowne i bardzo proste do wykonania. Niezmiennie kojarzą mi się z cudownym klimatem Francji, dlatego polecam Wam Carlę Bruni, link poniżej. 

Komentarze

  1. świetny pomysł tymi ciasteczkami o.O
    to chyba najprostszy do wykonania, a za razem jeden z najefektywniejszych wzorów.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi i tak by się nie chciało ich robić :P Leń ze mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to trzeba kochać, żeby się chciało! To tak jak Ty, robisz piękne stylizacje, ubierasz się, bierzesz aparat i idziesz na dwór robić zdjęcia, potem wrzucasz je na bloga ;). Albo trzeba mieć kogoś komu można zrobić "słodki prezent od serca", wtedy zawsze czas i chęci się znajdą :).

      Usuń
  3. Pani Małgosiu, piękne te ciasteczka. Zdaję sobie sprawę z tego, że wiele pracy Pani włożyła w to, żeby takie cudeńka zrobić , takie wypracowane. Z pewnością są też smaczne. A pomysł, żeby zrobić na prezent dla kogoś to strzał w dzisiątke. Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło Pani Krysiu! :) Dziękuję za uznanie. To jeden z sympatyczniejszych prezentów, ładnie, pomysłowo i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty